Zetec Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 og det har du brukt tiden melom 18 april og 6 mai på? ALL DEN TIDEN PÅ EN FIRKANTET KASSE?*missfornøyd* sombrero Ja det er jo klart at man står i en halvmeter med snø å bygger subkasse, hmmms, kanskje ikke. Kassen og det greiene ble bygget på 4 timer.. Ellers har jeg modifisert bilen innvendig med tanke på seter, sotet alle vinduene, satt på noe reklame, lagt opp strømkabler, signalkabler, og slikt. Tørket teppet i gulvet og slike ting. Men når man jobber i ett firma, driver ett eget firma og 3 organisasjoner så blir det ikke alltid like mye med tid. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ja det er jo klart at man står i en halvmeter med snø å bygger subkasse, hmmms, kanskje ikke. Kassen og det greiene ble bygget på 4 timer.. Ellers har jeg modifisert bilen innvendig med tanke på seter, sotet alle vinduene, satt på noe reklame, lagt opp strømkabler, signalkabler, og slikt. Tørket teppet i gulvet og slike ting. Men når man jobber i ett firma, driver ett eget firma og 3 organisasjoner så blir det ikke alltid like mye med tid. det var det jeg venta på :D få noen bilder av kjerra da? :titties: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 det var det jeg venta på :D få noen bilder av kjerra da? :titties: Åssen bilder vil du ha da? Som vel og merke ikke er postet på den første siden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Åssen bilder vil du ha da? Som vel og merke ikke er postet på den første siden. du har jo sota sier du, et profilbidle foran, bilder av det du har gjort inni... sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 du har jo sota sier du, et profilbidle foran, bilder av det du har gjort inni... sombrero Er jo bilder der som viser sotingen, ikke fullt så lett å se på de bildene siden sola står rett på.. Er vel 44% film på sidevinduene bak og bakruta, og 24% film på sidevinduene foran. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Da har jeg fått oppdatert litt med bilder. Dere kan da også såvidt se den subkassen som står baki der. Og interiøret er vel heller ikke til å hoppe i taket av ;) Hvis vi skulle være så heldige at vi rekker å lakke bilen så blir dette fargen regner vi med. off topic det her ,men har du url til den puggen?? bra prosjekt forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 off topic det her ,men har du url til den puggen?? bra prosjekt forresten. Nope. (ti tegn) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 har det skjedd noe mere siden 18 mai 2005? har vært stille her, men vi liker forandring :D:D :boxing Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 har det skjedd noe mere siden 18 mai 2005?har vært stille her, men vi liker forandring :D:D :boxing hehe, ikke så vanvittig mye som har vært på gang, har gjort noe småplukk, blir vel kanskje litt denne uka, må jo få den ferdig til CB-konk'en vettu :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 få opp noen bilder nå :D Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 få opp noen bilder nå :D Skal få opp noen bilder når jeg får i det nye anlegget. Men mye av det står fortsatt i rest hos pioneer, så jeg sitter her og tvinner tommeltotter alacocaina Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skal få opp noen bilder når jeg får i det nye anlegget. Men mye av det står fortsatt i rest hos pioneer, så jeg sitter her og tvinner tommeltotter alacocaina gå ut å jobb :D hellothere Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 gå ut å jobb :D hellothere hehe Hadde vært digg om jeg kunne jobbe da, men vil helst ha alt av forsterkere og subber her før jeg begynner :) Har jo en civic jeg også driver å bygger på, så har nok å henge fingrene i for å si det sånn.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 sitter for så vidt og venter i spenning på åssen bilen blir.. være kult å bygge anleggbil ut av en sånn liten artig fjott :D og vil forresten si at jeg i dag så for første gang i hele mitt liv en panda på veien ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 å de har jeg sett mange av, ruller vell 3 stk i halden.. hehe :p men det er vell ikke verdensmest komportable biler dette men. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg