2maz Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg har en mod som snart er klar for bilforumet, min første :) Men jeg har litt vanskeligheter med å farge den. den er nå i orginal farge(gjesp/kjedelig) Hvordan kan jeg fargelegge flere layer samtidig? Hvis dere skjønte spm'et notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hey ...vel det går ikke .med mindre du linker dem sammen og merger dem ,,så ka n du bruke CTRL b og VARIATIONS ,og COlour balance for farge sjift :) =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Det jeg gjør da er å lagre en JPG fil og åpne den så endre fargene. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg