solrud Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Har et justertbart gule koni senke sett.. 40 mm.. justerer stivheten. Selger : Dempere og fjærer.. Dempere og fjærer foran er nye i august, de bak er halvannet år gammelt. tenkt meg 3000 kr for hele pakken.. Nå sitter det på en golf 3 gti. MEd dette sitter du klistret på veien! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Det ser ikke ut som om noen vil ha det... Kan jeg få det....? Jeg har kjempeprosjekt på gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Har et justertbart gule koni senke sett.. 40 mm.. justerer stivheten. Selger : Dempere og fjærer.. Dempere og fjærer foran er nye i august, de bak er halvannet år gammelt. tenkt meg 3000 kr for hele pakken.. Nå sitter det på en golf 3 gti. MEd dette sitter du klistret på veien! Du skriver at fjærene framme og fjærene bak ikke er like gamle. Om jeg har forstått reglene rett MÅ fjærene være et helt sett på 4 stk+tuv. (like gamle og fra samme pakke) for å få det godkjent i vognkortet Men dette gjelder kun om det er senkefjærer Så om en senkefjær knekker etter noen år må alle fire byttes (om en skal følge "reglene") Er dette rett eller feil? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Som jeg har forstått det, så er det bare pr aksel. altså, likt fremme og likt bak.. Er dette noe du kunne vært interessert i? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 hei, har en vr6 92 mod , passar dei til den?...har 50mm senkefjærer liggende skjønner du, men har ikke bestemt meg for typen dempere enda...derfor frista det litt med det settet ditt her da ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 vr6 er 5 bolt, så ja, det skulle passe bra. sitter på en golf 3 gti 92 mod nå.. Så det skulle gå bra det =) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 bilder? er de solgt? hehe, litt langt etter men.. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Halla.. Nei, ikke solgt. Har desverre ikke noen bilder enda.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ingen interesserte? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg er keen! kan ta det over pm? vil helst se noen bilder assa.. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Bumper lititegrann.. ingen som vil slippe bilen sin litt eller mer eller mindre? :p Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg