J.C Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 se annonse :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=664234 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Dette er en bil som har blitt brukt mye tid å penger på og er ikke vinterkjørt så den er med sikkerhet 99.9% rustfri..Og den går billig Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ironi: 99.9% rustfri? vil det sei at der faktisk er 1.1kg rust på den?? (0.1% av 1100kg) Litt meir seriøst: Kva ligger den på i forsikring? Greier du å skaffe bilete? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ironi: 99.9% rustfri? vil det sei at der faktisk er 1.1kg rust på den?? (0.1% av 1100kg) doh Nå er bilen forsikret på full kasko på meg(21 år) og jeg må ut med 18000 i året.. Kan skaffe bilde men jeg må ordne kamera først;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 OK, ser fram til bilder. Orker du å ta litt bilder av den rusta som er der? Regner med at du veit at der er litt iom at du skriver 99.9% :P Eg også interesert i intereør.(eller korleis det skrivast!) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 sa 99.9% for det er så og si 100% bilen har gått i tyskland før jeg kjøpte den og er ikke vinterkjørt..har ikke sett antydning til rust noe som helst sted på bilen.. Intreøret består av alt oginalt bortsett fra 2 stk omp bøttestoler og 4 punkt seler Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg