acoupe Skrevet Februar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2005 Hei og hopp ! Driv å skifter plass for dumventilen min nå, driv å ordner samme opplegg som denne karen ved plassering av dump og tette hullet der returlufta kjem inn i g-lader : http://www.blauertacho.de/doc/bov/vw/g-60/bov-g60.htm Hittil har jeg tettet hull ved g-lader, og montert på dump på returrøret, men skader jeg motoren ved å tette returrøret slik at all luft kjem gjennom dumpen ? Jeg har brukt t-stykke og tenkte bare å tette den ene enden, er det bra eller burde jeg montere dumpen rett på slangen ? Og hvor blir alt trykket av i returrøret når dumpen er "lukket" ? Jeg prøvde litt rallemekk for å tette hullet på den ene siden av t-stykket, men da spydde det ladetrykk ut av slange ved IC som det er litt lekk på, så jeg ble litt bekymret for at det skulle oppstå så mye trykk som ikke ble sluppet løs at det kunne skade noe. Håper på kjappe svar siden jeg skal ordne litt med dette i dag ;) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.