Cerwin-Vega! Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 som topic sier så har jeg et problem. den lampa som sitter sammen med tempmåleren blinker konstant. hva er egentlig funksjonen til den? bilen oppfører seg helt normalt bortsett fra denne blinkingen. det er en 1.8 forgasser 84mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 som topic sier så har jeg et problem.den lampa som sitter sammen med tempmåleren blinker konstant. hva er egentlig funksjonen til den? bilen oppfører seg helt normalt bortsett fra denne blinkingen. det er en 1.8 forgasser 84mod Nivå i ekspansjonstank. Sikkert flotørswitchen som henger... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 den blinker også når bilen begynner og koke! :rolleyes: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Trodde ikke det var nivå føler på den jeg ? Gamle typen ekspasjonstank har ikke føler ??? (Har ivertfall ikke vert det på mine 3 x ex 90 hk golf 86 mod ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 mener det er riktig det som ble skrevet lenger opp her om at tempføleren har dobbel funksjon.. blinker også ved lavt nivå, eller ved høy temp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 mener det er riktig det som ble skrevet lenger opp her om at tempføleren har dobbel funksjon.. blinker også ved lavt nivå, eller ved høy temp... jepp, det er riktig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg