Smiley Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Har en MR 2 mk1 og vil bygge turbo på den. Noen her inne som har fått noe slikt godkjent? Siter Smiley Mazda RX-7 Turbo II Mazda B2600 http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Det trur jeg kan bli vanskelig i og med at dissa ikke kom orginalt med turbo... Også må du betale en god sum pga effektøkningen.. Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex007 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Det trur jeg kan bli vanskelig i og med at dissa ikke kom orginalt med turbo... Også må du betale en god sum pga effektøkningen.. Jeg mener dette skal være mulig siden mr2 kom med kompressor ;) (170hk) Dessuten skal en bil som er eldre en 10 år (ny i norge over 10 år) ikke betale 1kr for økt effekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hmm det skal nok gå. Jeg leter etter en mr2 mk1 for tia. å kom over en som hadde satt turbo i sto ikke om detta var godtkjent elle ei. men det må jo gåand å få det godtkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota mr2 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Mener du skal få det godkjent, men da må du sette på større bremser. skiver fra f.eks mr2 mk2 eller noe... Vurderer selv og bygge om min mk2 med turbo, noe som er litt enklere og få godkjent , da jeg kan ta motor og div fra celica :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex007 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mener du skal få det godkjent, men da må du sette på større bremser. skiver fra f.eks mr2 mk2 eller noe... Vurderer selv og bygge om min mk2 med turbo, noe som er litt enklere og få godkjent , da jeg kan ta motor og div fra celica :) Eller han kan bare bruke bremsene fra mr2 mk1 etter 87, de er de samme som er på kompressor utgaven! En bolt on oppgradering uten noen modifikasjoner. Du trenger: 87+ Bremseskiver 87+ Bremseklosse braketter kalipperene fra 86 mr2 skal bolte på, men det anbefales med de kraftigere 87+ kalipperene forran :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg