Teknomage Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 This is a 6-minute movie trailer for Mischief V Dynasty. The release time frame for Dynasty is at the end of March 2005. Total running time is 2 hours. Total DVD bonus segment is 45+ minutes. Soundtrack will also be available at the end of March as well. This is the longest and wildest movie that Teckademics has ever produced. Fasten your seatbelts and hold on.... http://www.teckademicseast.com/?section=teckavision&id=59 Da har jeg fått sett den sjøl også. Syntes dette ser bra ut men nå er jeg jo litt fan av de forrige filmene også. Dessverre gått litt mye bort fra streetracing. Nå er det mer leking og auto abuse men underholdning for meg det også. Mye fine biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Liker disse filmene jeg også, f.eks når de hadde leiebiler i tyskland eller en eller annen plass, når de herja som faen! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Kvalmende filmer spør du meg. En gjeng med sossegutter som vraker biler vi her til lands bare kan drømme om:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg