Jorgen Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 CA18ET Blokk, topp, innsug Fordeler Bluebird Turbo Nytt strammehjul, registerreim og viftereim CA18ET Frontlykter Bluebird Turbo Små fjernlys fra Bluebird turbo Panser, blått Kun dette jeg har, resten ligger på dynga :( Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Samtlige bud vurderes, må bare bli kvitt dette, har ikke brukt for noe av det! chicken Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max-muscle Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Samtlige bud vurderes, må bare bli kvitt dette, har ikke brukt for noe av det! chicken Glemte å ringe deg forige gang, anngående de tsw 16" felgene. Hvis du har dem ennå kan jeg møte deg på fredag eller lørdag denne uka. Eller senere selvfølgelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 De felga er nok solgt for lengst.. Trengte penger en periode, så de ble solgt til første som dukket opp med cash Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 *bumpbumpbump* Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Ligger nesten og støver i garasjen, selges høystbydende.. Må vekk :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 hoi, her var det lenge siden sist jeg var gitt... har du toppakning og div, Jørgen? kanskje interessert i det og innsug/topp. må ha noe på mens jeg tweaker på det andre :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Har hele motoren ståendes ennå ja.. :) eneste som mangler er turboen (gåen) og oljelokket :P Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg