tplassen Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Chrome lokk istedenfor det kjedelige svarte lokket til olje påfyllinga. Noen som har peil på hvor jeg får kjøpt noe slik?? takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Det vil jeg også ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 ja da er vi 2!:D mye finere liksom enn det svarte kjedelige... men, noen som vet?? web-adresse til der de selger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Her selges det hvertfall Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Noen andre som har et bra forslag?? Finnes det ikke et slik sted i norge som selger dette tro?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Nå fant jeg en side på nettet der de selger dette...dersom det passer da:D http://www.raceland.no der hadde de i chrome vett:) Noen som vet konkret om det lokket passer?? står at det passer v.a.g. men om det passer alle jeg lurer på?? Any ideas anyone?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg