Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 driv å ser etter bil fortiden, og så kom jeg over denne her om dagen, tror om den? er vel ikke noen som tilfeldigvis har kjennskap til den? hva mener dere om prisen i forhold til bilen/km osv? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=657289 flere bilder inne på autodb eneste som jeg synes er et minus ved bilen er att det er 5dørs, å ikke ac på den.... er det vanskelig å ettermontere ac? mye jobb/dyrt? åssen er det med skinnseter og ikke noe air condition/klima???!? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 kjøp nå gutt! sleng deg med i 3r banden! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri kjøp nå gutt! sleng deg med i 3r banden! :P men hva med skinnseter å ikke noe ac/klima da????!??? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Pater men hva med skinnseter å ikke noe ac/klima da????!??? kan bli litt svett i rævbællum da.. :P Har skinn på den andre, litt slit.. men blir vant til det Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 syns den lå litt stivt i pris i forhold til km standen... 5 dørs...fysj! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 den så jo grei ut da.. men jeg hadde aldri i ræva kjøpt en golf 3 for 112.000, samma om det er gti eller ikke..måtte eventuelt vært vr6 om det skulle blitt aktuelt.. og 5 dørs er midre pent.. kjør 3 dørs, det er upraktisk, men pent :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by mono syns den lå litt stivt i pris i forhold til km standen... 5 dørs...fysj! var litt høy pris ja.. min hadde gått 135 000 da jeg kjøpte, betalte 65 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Mandel den så jo grei ut da.. men jeg hadde aldri i ræva kjøpt en golf 3 for 112.000, samma om det er gti eller ikke..måtte eventuelt vært vr6 om det skulle blitt aktuelt.. og 5 dørs er midre pent.. kjør 3 dørs, det er upraktisk, men pent :) Upraktisk?? hvordan i hel... får du det til å bli upraktisk? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sjeldent med 16v da, går jo nesten like bra som vr6 også. Når det er sagt så må jeg si meg enig med Mandel og mono om at den er for dyr. Blir billigere hvis du importerer en fra Tyskland Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by mono Upraktisk?? hvordan i hel... får du det til å bli upraktisk? dritt å måtte gå ut hvergang det skal være med folk da.. :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by mono Upraktisk?? hvordan i hel... får du det til å bli upraktisk? det får du bare innrømme ass..skal du ha folk bak må du gå ut og inn hver gang de skal ut og inn.. Det sier seg jo selv at det er mer praktisk desto flere dører ( til en viss grad da :D) pirat er jo kuk og kjøre med 3 dørs..ere en som skal spy, så må først du ut, så må stakkarn stable seg ut gjennom den trange åpningen mellom førersetet og døra.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Mandel det får du bare innrømme ass..skal du ha folk bak må du gå ut og inn hver gang de skal ut og inn.. Det sier seg jo selv at det er mer praktisk desto flere dører ( til en viss grad da :D) men stygt! :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Mandel det får du bare innrømme ass..skal du ha folk bak må du gå ut og inn hver gang de skal ut og inn.. Det sier seg jo selv at det er mer praktisk desto flere dører ( til en viss grad da :D) pirat er jo kuk og kjøre med 3 dørs..ere en som skal spy, så må først du ut, så må stakkarn stable seg ut gjennom den trange åpningen mellom førersetet og døra.. tull og tøys! passasjeren må flytte på seg viss de bak skal ut! :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by mono tull og tøys! passasjeren må flytte på seg viss de bak skal ut! :D :D :op Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 nettopp, ser helt balle ut med golf3 i 5 dørs versjon..golf 2 også det.. i bunn og grunn alle biler ser bedre ut i coupe versjon enn 5 dørs.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg