TypeC Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 hm..takk for link.Stod det pris på den før?. Rart at toppen har sprukket. Motor var såvidt gått 100000km.. 50000kr som den stod Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Gutter, ikke forurens forumet med kadett bilder'a.....Min bil er tøffest uansett! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellibabb Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Den svarte er jo bare fetest da.. Den har R sykkel bensin tank med lokket og greier.. kosta han som eier den 30k og få fiksa.. cosworth motor sitter det i den å... ahhh.. bil du får bennern av... Forresten han fikk sladd og traff en annen bil i fronten.. det var det som skjedde.. skade for cirka 25k.. han skal fikse det og bilen er vel klar igjen til sommern kanskje:D driitfin bil.. har et oppusings objekt selv.. Ascona b 2l.. har finne en Manta b 2.2i gsi som jeg har rappa bakakselen og motoren fra.. skal bli så fint så.. Kanskje det kommer noen bilder etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Den svarte er jo bare fetest da.. Den har R sykkel bensin tank med lokket og greier.. kosta han som eier den 30k og få fiksa.. cosworth motor sitter det i den å... ahhh.. bil du får bennern av... Forresten han fikk sladd og traff en annen bil i fronten.. det var det som skjedde.. skade for cirka 25k.. han skal fikse det og bilen er vel klar igjen til sommern kanskje:D driitfin bil.. har et oppusings objekt selv.. Ascona b 2l.. har finne en Manta b 2.2i gsi som jeg har rappa bakakselen og motoren fra.. skal bli så fint så.. Kanskje det kommer noen bilder etterhvert! Enig... Den svarte der er den råeste som er ass... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Enig... Den svarte der er den råeste som er ass... nei, den er nok ikke det sombrero Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Må nok gi min stemme til den svarte.. den var RÅÅÅ!! :) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hmm, 30 000 for å få motorsykkel-tanklokk ? Da har han blitt lurt tror jeg..... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellibabb Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ikke bare tank lokk da vettu.. for og få hele dritten til og passe in og alt det der.. det er tanken også, han måtte jo bygge om innvendig og sånn.. så han ble nok ikke lurt nei:P bilen ble lakkert 6 ganger før eieren ble fornøyd med fargen også da.. så han er nøye på alt.. bilen er ikkenon vanlig 2.0l rånebil:P dette er et prakteksemplar av hvor fin du kan gjøre din ascona! alt er strøkent på den bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Okey..Men det må vel ha vært med lakk og alt vel ? Den hadde blitt penere hvis han hadde tatt av den spoileren på bagasjen.. :) Men RÅ bil uten tvil! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Gutter, ikke forurens forumet med kadett bilder'a.....Min bil er tøffest uansett!Tommy hvor i svarte er dem bildene a? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 hvor i svarte er dem bildene a? Side 1 i denne tråden Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Side 1 i denne tråden der er det bare asconaer... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 der er det bare asconaer... oops misforstod jeg... sorry Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 nei, den er nok ikke det sombrero Og den råeste vil du da si er? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Og den råeste vil du da si er? finnes et helt kobbel av norske ascona'r som er fetere. er enig i at den svarte er strøken og gjennomført, med bare fordi han er flink til og ligge bredt kvalifiserer ikke bilen til norges råeste for det! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg