Bauer Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Heisann! Jeg har en Sony CDX-F7700 Cd spiller i bilen min, og i følge detekniske spesifikasjonene på Sony.no siden så kan jeg bytte farge på knappene. Valget er mellom blå, grønn og oransje. Hvordan gjør jeg dette? For de som lurte er det denne spilleren: Her kan du lese om spilleren Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Lese litt i manualen som fulgte med spilleren kanskje? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Spar deg! Hadde jeg hatt manualen så hadde jeg ikke giddi å spurt.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Da må du skrive det at du har rota bort manualen... Det er jo bare å surfe rundt inne på menyen der da helt til du finner noe som kan ligne på det å skifte farger... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hvorfor må jeg skrive at jeg har mista manualen? det har vel forsovit du ikke noe med.. men anyway.. noen ANDRE som vet hvordan man skifter farge? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 har vi noe med at du ikke greier å skifte farge på spilleren da? Nei, det har vi ikke men vi prøver å hjelpe deg... Men om du er så hårsår så er det egentlig greit nok for meg... Du som har problemer med cd-spilleren... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Du kan jo se i manualen da.. Ånei... JACKASS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ork på dere da.. Nei, jeg har ikke manualen.. Nei, jeg er ikke useriøs Nei, jeg har ikke så mye peil på spilleren Ja, det er sinnsykt mange funksjoner.. Takk for at du prøver rauga.. Billy_the_kid, spar deg ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg