oddbjoern21 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hei. Har fått en Rockford Fosgate Punch 500 X forsterker av en kammerat, han var så uheldig å få kontakt mellom to av høyttaler ledningene (pluss og minus pol), og derfor suser det når jeg kobler til en høyttaler. Jeg har åpnet den, og finni ut at en kondensator er brent. Noen som har peiling på åssen type kondensator nr TC9 på denne forsterkeren er??? :) Kan isåfall prøve å lodde på en ny, og se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by oddbjoern21 Hei. Har fått en Rockford Fosgate Punch 500 X forsterker av en kammerat, han var så uheldig å få kontakt mellom to av høyttaler ledningene (pluss og minus pol), og derfor suser det når jeg kobler til en høyttaler. Jeg har åpnet den, og finni ut at en kondensator er brent. Noen som har peiling på åssen type kondensator nr TC9 på denne forsterkeren er??? :) Kan isåfall prøve å lodde på en ny, og se om det hjelper. Hvis du ikke kan se på den hva den er for noe, kan du jo se etter en tilsvarende på en av de andre kanalene. Kan ellers nevne at det er vanlig at utgangstransistorene ryker i samme slengen... Sjekk disse! Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg