Gå til innhold

Div til salgs

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Originally posted by Doser_86

er kanskje et par riper i leppa under, men ikke noe synlig, og alle fester inntakt. 350+ frakt.

 

Leppa er det ikke så nøye med, regner med at det ikke er vr6/gti leppe? muligheter for å hente da ettersom det vil bli et fett med fraktkostnadene tenker jeg

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bor jo i konsvinger, så er jo ikke så alt for langt. nei er verken gti eller vr6 leppe.

 

Hengerfeste er alle bolter og det som trengs med. er fast. jeg klipte av ledningen, så den må man bytte ut. Har vert på golfen min, 94mod. Mener det er originalt hengerfeste. det er vel ikke mere en 3 år gammelt, for bilen min ble trykka inn i baken, så det ble kjøpt nytt. er ikke noe særlig rust på det

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Doser_86

du bor jo i konsvinger, så er jo ikke så alt for langt. nei er verken gti eller vr6 leppe.

 

Hengerfeste er alle bolter og det som trengs med. er fast. jeg klipte av ledningen, så den må man bytte ut. Har vert på golfen min, 94mod. Mener det er originalt hengerfeste. det er vel ikke mere en 3 år gammelt, for bilen min ble trykka inn i baken, så det ble kjøpt nytt. er ikke noe særlig rust på det

 

Pris hadde du tenkt for det da,inkl frakt???? uten kontakt da jeg skaffer det selv på jobben.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår