Roberto Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Huff, fant store rustsamlinger under ruten, som ser ut til å være svæært vanskelig å fjerne... Skal fikse noen bilder, men.. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fjerne det? Det er like under ruten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 1. Ta ut ruta. 2. Fjern rust. 3. Lakkêr. 4. Sett inn ruta igjen.. :confused: Er ikke så bra å bare fjerne det synlige, uten å ta ut ruta, hvis det var det du tenkte på. Er ofte mer rust gjemt under ruta enn det som er synlig. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Jeg har alt for mange prosjekt med denne bilen :( Men det er vel den beste måten å gjøre det på ja... Må nok sveise en hel del desverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Helt ute på siden ,nesten i hjørnet, i nedkant? Husker jeg fant hull her i både en 142 og en 240 jeg hadde engang. Ser ut som om vann samler seg der under lista når fugemassen/limet slipper litt, for så at rusten "kryper" på utsiden av lista... Boten var ut med ruta, slipe og skjære vekk rusten, sveise inn nytt. Pass på at dashbordet/isoleringa bak ikke tar fyr :D Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Det er på Starionen da... Må nok plukke ut og sveise ja.. Snakk om møkkajobb :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Er ruta limt? Da må du iallefall varme limen og prøve å skjære den løs før du bruker makt. Er litt drittjobb med limte frontruter. De tåler ikke en dritt, så uansett limt eller ikke, vær forsiktig. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Robert Det er på Starionen da... Se det :rolleyes: Reprasjonen blir sikkert den samme, ja... Et lite tips angående å få ut den gamle ruten dersom den er limt: Skjær den løs med tynn pianotråd (en kompis inni bilen og du på utsiden) smør tråden jevnlig med olje etc. slik at ikke limet kleber igjen. Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg