zub Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Eu-godkjent til November 2005, ingen skyldige årsavgifter og kjøper betaler årsavgift for 2005. Skilter sitter på. Framskjermene er helt spist opp av rust og frontplata er ikke helt 100%. Ellers noe smårust her og der men ikke så jævla mye. Sitter ingen motor i bilen nå fordi jeg har akkurat solgt den som satt der, men jeg har den originale 2.0S motoren liggende. Men den mangler motorfester,bunnpanne og dynamo. Helt ok motor, men tok den ut fordi jeg har hatt i en litt kvasserer 2liter som jeg solgte på mandag. Bra svart interiør Bilen står på Skarnes i Hedmark og vil bli kvitt den fort pga nytt bilkjøp Pris: 4000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kunne du sende meg noen bidler av den? bjerke1986@hotmail.com Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 bilder :) mathis.pettersen@brednett.no eller bare legg dem ut her :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Skal prøve å få lagt ut imårra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Har sendt bilder til flasher nå, hvis han gidder så legger han ut bildene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Caravan for alle penga nå? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Jepp, nå er det caravan for alle penga gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 FAen, kjøp ascizzen a !! Skiltene ble levert forrige uke pga at jeg ikke gidder å betale forsikring på den mer Syns det er litt vondt å hogge en Ascona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 2000 så henter jeg til helga. (trur jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 3000 så er det greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 mæi, det får holde med 2k, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 nei, det holder ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 skiltene står på fortsatt? Bremsene fungerer ? 3000,- du sa? Hvor er hedmark drunk :D Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hvis du leser lenger opp står det at skiltene ble levert i forige uke! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg