Kennet Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Noen som kan ta å sote rutene på bilen og ta å sette på flere forskjellige farger på bilen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 har ingenting å gjøre så jeg skal nok fikse det jeg ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 og etter mange mange døgn i svette og slitsomhet har jeg klart det (not) :D jeg lagde en god del med farger så jeg håper du fikk det du ønsker :) mvh L-Jay :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Du har glemt å fjerna farge mange steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kan du lage en med den vanlige fargen og bare sota ruter ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 selfølgelig tar bare to sek... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hehe her er den Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Takk for hjelpen :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 ingen årsak :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg