SpookyRuuden Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Greit, 300 ink. frakt, så tar jeg de:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Gir de ikke bort heller.. 400 ink frakt, hvis ikke beholder jeg dem selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ok, du får si ifra når du blir lei dem da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Silvern SpookyRuuden: hva blir det til trur du? Mandel: Time will show.....gleder meg til sommeren... heh da er vi 2 ! planer for noen store forandringer på golfen? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sorry for at det er off-topic men.: Tja, starter med å fikse litt på understellet/kanalene..får bort rust og tar på ny understellsmassen. Så må jeg selvfølgelig ha noen 90'fangere+hvite blinkere...får se om det blir senkesett til slutt! Men er mange smådetaljer som skal fikses på først:cool: . Noen planer på golfen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 heh spørsmålet var rettet mot silver :) og ja, heh mange store planer for golfen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 350 inkl. frakt og jeg overfører penger anytime;9 Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hei du! faen jeg skulle ha sett dem på en bil! gir deg lett 400 + frakt.. bare gi meg 1 bilde :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Faen å, har dessverre ikke noe bilde, dessverre. har dig.kamera, men er noe kødd med overføring til datan, kan se på det i helga.. men lyktene er avmontert på bilen akk. nå. får kjøpe dem du hvis du vil. ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Mandel En av de peneste, hvis ikke den peneste 2r golfen i byen det der.. Myye penere irl.. Frakke felger å gut.. "ekte" chrome, el er det bare juggel? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 sånne baklykter har jeg liggenes å slenge her en plass å Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 eller dem var litt annerledes Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 silvern, sjekk pm :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 SOLGT! Takk for skryt av bilen, felgene er chrom ja, hører til jettan... var jo møkkete på bildet da....ikke bra! *hehe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg