silvergti Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Selger 2 stk baklykter til Golf 2. Hvite, kjøpt hos mobilsentrum. brukt ca. 1 år. strøkne. ser slik ut: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=396013118&n=1226670493&pn=1226670579 sorry at jeg feilinformerte dere om feil lykter,disse er det. trudde jeg hadde kjøpt dem hos garvik, men jeg rota vist... sånn er d å væra gammal å grå... har dessverre ikke bilde av dem på bilen... kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 pris'? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 400kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Noen som selger disse? edit: Trenger også blanke blinklys med parklys. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kan gi deg 400 inkl. frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 har du et bilde av dem på bilen din, eller en anne bil? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg har hvite blinbklys til liten fanger.. nesten helt nye (brukt i et par mnd.) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 en liten forandring, sjekk info!.. sorry fortsatt int SpookyRuuden? beklager feilen. men som sagt er litt rørete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 er baklyktene solgt el? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 nei, lyktene er ikke solgt. har de enda jeg. er du intressert?:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ja:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ja,men da er det greit da SpookyRuuden, hvis ikke han Sinnzyk kommer med et høyere bud ganske kjapt.. ser du byr 400 ink. frakt..SpookyRuuden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg gav et bud på 400 ink. frakt på de ANDRE baklytene ja! Synes ikke disse var like fete men..tenker de duger bedre enn de originale;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hvorfor bytta du egentlig? de grå passa ganske så bra på bilen din da ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 SpookyRuuden: hva blir det til trur du? Mandel: Time will show.....gleder meg til sommeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg