113deluxe Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Noen som har en gti leppe til golf 2 å selge? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by DeeLuxe Noen som har en gti leppe til golf 2 å selge? Har gti leppe ja.. etter je ble frastjælt hele fronten min. :s men veit itte pris pån Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det er den som brukes sammen med små fangere?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by DeeLuxe Det er den som brukes sammen med små fangere?? nei, den sitter på 90 fangeren, hvis det kalles gti leppe da.. sitt på en gti16v ihvertfall Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Da er det ikke den jeg er ute etter...jeg er ute etter den som brukes sammen med små fangere. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by DeeLuxe Da er det ikke den jeg er ute etter...jeg er ute etter den som brukes sammen med små fangere. aki, den "gamletypen" før 90 fangerene? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by olehenri aki, den "gamletypen" før 90 fangerene? Er ikke heeeelt sikker nå, men jeg tror han tenker på denne: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by bjirn Er ikke heeeelt sikker nå, men jeg tror han tenker på denne: den je mener med "gamletypen" Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Eg har den leppen....ligger i garasjen,så bare t å komme md bud!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 HVilken stand er den i da? Synd du er så langt borte, koster sikkert mer å sende den enn du skal ha for den. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 koster ikke all verdens ny på møller... jeg kjøpte på veng, sjekket ikke på møller engang..noe jeg skulle ha gjort :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hva koster den ny da? Ikke noen vits for meg å kjøpe en ny og fin en,kommer til å ligge langs asfalten hele sommeren uansett.hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Den er hel og fin...den veier jo ikke all verdens,så bør ikke koste så masse....men er jo litt stor....kan høre på posten på pris idag eg!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Topp det JPS, kom med en prisant også da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 jeg gav 1200kr for min ny..fant en på hoggærn en uke etter som jeg gav 50kr for, den sitter på broderns golf da, men ble litt eid da wtf? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg