NISMO racing Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Funker det å bruke H1 pærer i tåkelysene (H3)? Noen som har prøvd det? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Kan sikkert gå hvis du voldtar lampa litt........ Hvorfor skal du gjøre det?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Vanlige H3 pærer leveres vanligvis med ledning (pluss), mens de som passer i lykta bare skal ha stikket (som på H1) (correct me if im wrong:)). Dvs at størrelsen på pærene er lik. Skal skru opp i morgen og sjekke det..Årsak: sette goldpærer i grøftelysene, ikke sett mange som har det... Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 mulig at det går... men er litt usikker... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Oj..jeg trodde det skulle være H1 i alle frontlys jeg? Jeg har brukt H1 i grøftelysa mine. Var ikkeno problem det. Trengte ikke å voldta noe som helst..de poppa rett inn. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det er forskjellig fra P10 til P11. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hehe, sånn kan det gå..er i utgangspunktet H3, men jeg aner ikke hva som er forskjell mot H1..Da blir det Goldpærer på meg iallfall:) Originally posted by Dulle Oj..jeg trodde det skulle være H1 i alle frontlys jeg? Jeg har brukt H1 i grøftelysa mine. Var ikkeno problem det. Trengte ikke å voldta noe som helst..de poppa rett inn. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Kan du ikke bare sette inn H3 Gold? Du finner vel de fleste variantene av pærer i Gold, vertfall H3... Men ble det bra? Har aldri sett en primera med Goldpærer i grøftelysene så bare lurer på om det så pent ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nei, ikke sånne H3 som skal sitte i tåkelysa (uten ledning). Er H1 i tåkelysa, funker finfint å bruke Goldpærer:) Jeg synes det ble litt kult, men vi har alle forskjellige meninger. Var iallfall noe ikke så mange andre hadde. Har desverre ingen bilder, da jeg har bytta ut pærene med phillips xenon. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 P11 har H1 i alle lampene forraqn utenom blinklampene.. H3 vil ikke passe inn der... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg