DaButcher Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by ZyreX Har du bilde av dem påmontert? Nei, har desverre ikke bilde av de montert. De lyser så *jævlig* mye bedre enn de orginale lysene.. Nå kan jeg faktisk se noe når jeg har bilen i revers. Må nok gjøre slik som maxis sier, sveise over hjørne fra 740. De står nemmelig ikke så langt inne som ønskelig, pga. hjørnet bak lykten er litt rundere enn hjørnet på 740.. Man tenker kanskje: jeg bare bulker det med hammer.. men, det går ikke.. pga. du har ikke nok stål å gå på. mao. må man enten: a) kutte, bøye og sveise fast, med ny plate. b) sveise over 740 hjørnet. maxis: Det var vel bare hjørnet bak lykten du mente? jeg lekte litt med tanken på å kjøpe bakplaten fra 740 også, slik at det blir litt mer "orginalt", enn mitt prosjekt med vinkelkutter og tang.. vs. andre lykten: karrosserisaks og tang. ps. husk å rustbeskytte etter slike inngrep :p ellers løsner nok lykten etter et par år, hehe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 sleng opp bilde av lyktene på bilen.. spent på resultatet :) Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det var en godt gammel tråd å bumpe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 jeg har å slike på min nye Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Når skal du få på støtfangerlistverk som passer til plastfangerne da? Det går jo bare ikke an å kjøre med plastfangere, og gummilista til alufangerne! :D Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Når skal du få på støtfangerlistverk som passer til plastfangerne da? Det går jo bare ikke an å kjøre med plastfangere, og gummilista til alufangerne! :D Har hatt andre ting å prioritere... Skomakerens barn vet du!! Neida, men har fokusert på de viktige tingene, istedenfor hvilken farge wunderbaum jeg har i speilet.. (ikke at jeg har noen wunderbaums).. Kosmetiske kommer sist, første prioritet var å få den kjørende, så var neste prioritet å få den godkjent, så ble neste prioritet å få den kjørende igjen :p Innimellom slengte jeg inn et par bøtteseter og har ribbet bilen.. Bare det at jeg står på gaten å mekker, gjør sånne småting mye vanskeligere å få gjort.. 1) jeg kan ikke bruke elektriske verktøy der, da må jeg gå å leie verksted 2) jeg må jo bære tingene bort til bilen 3) om man kan utsette det, hvorfor ikke? :P hehe Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 skal ikke ta noen nærbilder da så det viser hvordan lyktene egentlig passer på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg