Subwoofah Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Etter en helg med sterriøs mekking (takker til eivind og resten av team konnerud) ble anlegget komplett:D Dvs, helt ferdig er jeg ikke. Div ledninger som tyter ut her og der skal bort eller skjules:D http://www.stripa.no/modules.php?set_albumName=album74&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jup, Blei jo helt sjuuukt trøkk i kjærra :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg fikk vondt i øra selv om jeg hadde på Hørselværnet når jeg satt baki der... :D Siter Saab 900 t16 biopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hmm, xelent elementer og største monoblokka til Solid Audio??? Nais :) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Kallas Hmm, xelent elementer og største monoblokka til Solid Audio??? Nais :) Hehe, nest største ;) har jo D-2000 oxo. Finnes D-3000 oxo, men den tar vi ikke inn pga den er for stor :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hmm.. Jævla fine setetrekk.. Og bra løsning med kabelen gjennom bassrefleksen :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Jonte Hmm.. Jævla fine setetrekk.. Og bra løsning med kabelen gjennom bassrefleksen :) Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Mr. SQ Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret. mvh Glenn Ironi :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Mr. SQ Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret. mvh Glenn Hvis du hadde lest hva jeg skreiv øverst, så hadde du sett at det sto: "ble anlegget komplett Dvs, helt ferdig er jeg ikke. Div ledninger som tyter ut her og der skal bort eller skjules" Ja, det skal bort. Må bare få kjøpt noen nye porter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Subwoofah Hvis du hadde lest hva jeg skreiv øverst, så hadde du sett at det sto: "ble anlegget komplett Dvs, helt ferdig er jeg ikke. Div ledninger som tyter ut her og der skal bort eller skjules" Ja, det skal bort. Må bare få kjøpt noen nye porter Mitt innlegg var ikke kommentar til deg, men til Jonte. Regnet med at disse skulle fjernes. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Jonte Ironi :) Hadde du brukt en annen smiley, f.eks en som blunker, ville vi kanskje skjøn det. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jaja, hvis det var fordi jeg brukte en feil smiley som gjorde at du ikke leste riktig. Så var det min feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Subwoofah Jaja, hvis det var fordi jeg brukte en feil smiley som gjorde at du ikke leste riktig. Så var det min feil:) han snakker fortsatt til Jonte! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hehe Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 ohh..my bad hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg