Gå til innhold

anleggmekking i zx`en

Ranger emnet


Subwoofah

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kallas

Hmm, xelent elementer og største monoblokka til Solid Audio???

Nais :)

 

Hehe, nest største ;) har jo D-2000 oxo.

Finnes D-3000 oxo, men den tar vi ikke inn pga den er for stor :D

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hmm.. Jævla fine setetrekk.. Og bra løsning med kabelen gjennom bassrefleksen :)

 

Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

 

Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret.

 

mvh

 

Glenn

 

Ironi :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

 

Ikke for å være stygg med noen her, men du kan da umulig mene at det å trekke kablene gjennom røret var en god løsning. Ikke bare er det stygt (min personlige mening), men det kan skape ulyder når det går store mengder luft gjennom røret.

 

mvh

 

Glenn

 

Hvis du hadde lest hva jeg skreiv øverst, så hadde du sett at det sto: "ble anlegget komplett Dvs, helt ferdig er jeg ikke. Div ledninger som tyter ut her og der skal bort eller skjules"

 

Ja, det skal bort. Må bare få kjøpt noen nye porter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subwoofah

 

Hvis du hadde lest hva jeg skreiv øverst, så hadde du sett at det sto: "ble anlegget komplett Dvs, helt ferdig er jeg ikke. Div ledninger som tyter ut her og der skal bort eller skjules"

 

Ja, det skal bort. Må bare få kjøpt noen nye porter

 

Mitt innlegg var ikke kommentar til deg, men til Jonte. Regnet med at disse skulle fjernes.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Ironi :)

 

Hadde du brukt en annen smiley, f.eks en som blunker, ville vi kanskje skjøn det.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår