Bjelland Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Noen som vet hvordan jeg kan nullstille service indikatoren på Audien min? Begynner å bli lei av å se den blinke hver gang jeg starter bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmoen Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hold inne "klokke stille" dingsen og/eller "hvor langt du har kjørt" dingsen når du skru på tenningen :) -jmoen- Siter 2001 A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Noen som vet hvordan jeg kan nullstille service indikatoren på Audien min? Begynner å bli lei av å se den blinke hver gang jeg starter bilen.... ja...eller du kan bruke VAG1552 og trykke 17 for instrument. 10 for tilpassing. 10 for oljeintervall. 00015 for antall mnd til neste service og trykke Q for bekreft... Men det er kanskje lettere sånn han andre sa...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Hold inne "klokke stille" dingsen og/eller "hvor langt du har kjørt" dingsen når du skru på tenningen :) -jmoen- Detta funka ikkje.. andre forslag ?? Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmoen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Prøvde du å holde begge inne samtidig ? -jmoen- Siter 2001 A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Holde begge inne? Er jo bare klokke knappen som kan trykkes inn.... Dette funka ikke med meg heller :( Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmoen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe, tror jeg rotet litt :) Sjekk denne linken http://www.gendan.co.uk/diagnostic/service.shtml#audi_a4 Siter 2001 A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg