Kuli Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Kom på fjerde plass jeg da, med 137,9db i den rød opel kadet b. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg sto ved siden av xcuze i semifinale elelr noe sånt og klarte 137.6db med 1stk. Hertz 15" Hadde bare tenkt til og titte litt og se på noen tilbud, så testa jeg bare også var jeg med videre, hehe..ikke akkurat du db drag annlegg jeg har lagt opp til da, så mp si jeg blei overaska. hmm, i semi finalen spilte jeg mot harald, vil det si at det er deg? var gøy og være der på tross av alle problemene jeg hadde i forkant. klarte og få lyd i basserene fem minutter før finalen begynnte... var ekstra gøy og klare best resultat i kvalifiseringa. håper på og være med neste gang igjen.... noen som har bilder derifra eller? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 nei nei, rød liten corolla. Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Jeg spiller 127dB med bare 1 komp.sett foran i framdørene :) koblet rett på spilleren. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuck focus Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 da er det rart du ikke spiller mer enn 143Db i street a...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 da er det rart du ikke spiller mer enn 143Db i street a...... Med det anlegget jeg brukte da kunne jeg nok stillt i klassen Street Stock A, og der er norgesrekorden pr dags dato 140,6dB Brukte tross alt bare en stk 12" og en stk 1000w rms amp, orginalt batteri, med kasse bygget på 40 minutter dagen før konk, uten å vite hva peaken var.. Burpa bare 45Hz jeg fordi jeg visste det ville spille høyere enn han andre som var i klassen den dagen. Kanskje jeg til og med spiller høyere ved en annen frekvens, hvem vet.. Så er kjempefornøyd med den scoren jeg :) Og fra 127dB til 143dB snakker vi jo bare over 6 ganger dobbling av effekten, om det sa deg noe ;) Edit: Og hvem er du livredd for da ? siden du har det nicket og du bor langt borte..... Tør du ikke si hvem du er eller?? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dynejonas Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg spilte 132,4 med en re sx12" i lukket kasse runt 1,4 ohm på en helix spxl 1000. Sikkert 1300w eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg spilte 132,4 med en re sx12" i lukket kasse runt 1,4 ohm på en helix spxl 1000. Sikkert 1300w eller noe. hvor målte du det? lyst til og måle selv jeg,men det er jo ikke noe dbdrag i trondheim på lenge så vidt jeg vet?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuck focus Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Med det anlegget jeg brukte da kunne jeg nok stillt i klassen Street Stock A, og der er norgesrekorden pr dags dato 140,6dB Brukte tross alt bare en stk 12" og en stk 1000w rms amp, orginalt batteri, med kasse bygget på 40 minutter dagen før konk, uten å vite hva peaken var.. Burpa bare 45Hz jeg fordi jeg visste det ville spille høyere enn han andre som var i klassen den dagen. Kanskje jeg til og med spiller høyere ved en annen frekvens, hvem vet.. Så er kjempefornøyd med den scoren jeg :) Og fra 127dB til 143dB snakker vi jo bare over 6 ganger dobbling av effekten, om det sa deg noe ;) Edit: Og hvem er du livredd for da ? siden du har det nicket og du bor langt borte..... Tør du ikke si hvem du er eller?? Der prater du deg selv midt imot med engang. Du skrev at det var koblet rett på spilleren. Nå står det at du brukte en amp. vet du egentlig helt selv hva du brukte??? Tror du kan begynne å kalle deg Pinocchio jeg he he... Vet godt hva effekt er jeg ja.....vil tørre påstå at jeg kan mer om å bygge bilstereo enn det du noensinne vil.... Nei, jeg er ikke livredd noen jeg... Mange på forumet som vet hvem jeg er. Hva er galt med nicket...Liker bare ikke Ford...???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamics Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 spiller rundt 153Db foreløpig :fatality: Siter Team Re-Loud Stian NM mester 2008 Street A 155,5 dB 2010..sannsynligvis Street A B2, Atomic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Der prater du deg selv midt imot med engang. Du skrev at det var koblet rett på spilleren. Nå står det at du brukte en amp.vet du egentlig helt selv hva du brukte??? Tror du kan begynne å kalle deg Pinocchio jeg he he... Vet godt hva effekt er jeg ja.....vil tørre påstå at jeg kan mer om å bygge bilstereo enn det du noensinne vil.... Nei, jeg er ikke livredd noen jeg... Mange på forumet som vet hvem jeg er. Hva er galt med nicket...Liker bare ikke Ford...???? Jeg spillte 127dB med bare høyttalere i dørene koblet på spilleren ja og ingen subwoofer. Jeg spillte 143,3dB med subwoofer og forsterker.... Men det var tydeligvis veldig vanskelig og forstå, så håper dette var greit nok skrevet for deg :) Har da også til opplysning spillt 148dB med 750watt amp og 2 stk 10" subber i Street A også, for noen år siden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuck focus Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Jeg spillte 127dB med bare høyttalere i dørene koblet på spilleren ja og ingen subwoofer. Jeg spillte 143,3dB med subwoofer og forsterker.... Men det var tydeligvis veldig vanskelig og forstå, så håper dette var greit nok skrevet for deg :) Har da også til opplysning spillt 148dB med 750watt amp og 2 stk 10" subber i Street A også, for noen år siden. Det er greit, men da tviler jeg på at du målte 127 db med trykkføler. Hvis du spilte så høyt for noen år siden så vil du vel spille høyere i år også da???? Eller ble det målt med mic?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Det er greit, men da tviler jeg på at du målte 127 db med trykkføler. Hvis du spilte så høyt for noen år siden så vil du vel spille høyere i år også da???? Eller ble det målt med mic?? Nå er det vel ganske mange som faktisk kan bekrefte at jeg spillte dette da det ble målt på dB-drag konken i Arendal. (127dB på komp.sett altså) Nå deltar ikke jeg aktivt i dB-drag i år så derfor kommer jeg nok ikke til å spille høyere i år nei. I år har jeg kun deltatt i Street A en gang, med focusen for gøy, med en subkasse som ikke er optimal for dB-drag. Så den bilen bruker jeg stort sett bare til bassrace, som jeg forøvrig synes er mer moro enn dB-drag. Alle mine målinger er forøvrig gjort med trykksensor. http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=46704&Season=2008&Page=5 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoya Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 spiler 155.8 med 2xhertz hp1kd og 2xhertz hx380. skal snart skru opp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenDalen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 132,7 db I en svær, tett og godt lydisolert bmw 7serie:D 2x12" Mb Quart reference subber og 2 kjipe Sound Magus monoblokker 1502x Siter 1971 Ford Taunus 1600 1977 Ford Capri 1600 1964 Ford Zephyr 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg