SuperComp Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe, jeg starta jo i sommer og sa meg vel EGENTLIG fornøyd hvis jeg kom over 145 da.. menmen.. du veit hvordan det er i dB drag når man SKIKKELIG får blod på tann :p Da er det bare å PUTTE på...! :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 jobber med saken :p men tinga jeg skal putte kommer etter world finals.. menmen.. det betyr at jeg har utstyr som kan svies ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe ja... Det betyr isåfall att du kommer endel sterkere neste år da...? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe, ikke nødvendigvis :p eller.. ja, kommer forsåvidt sterkere enn i år, men ikke sterkt nok tror jeg.. *stikke å hente panda* :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Grattis til Team Radiosalongen som spillte 153,4dB på det "meste" i går i SS 1-2NW.. Ikke værst til å være dems første konkurranse. :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hehe, ja.. gratulerer! morro å se! Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Grattis til Team Radiosalongen som spillte 153,4dB på det "meste" i går i SS 1-2NW.. Ikke værst til å være dems første konkurranse. :) Litt kjipt at de er så hemmelighetsfulle når det gjelder utstyr i den bilen. Var det så mørk solfilm på den bilen når du solgte den? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Litt kjipt at de er så hemmelighetsfulle når det gjelder utstyr i den bilen.Var det så mørk solfilm på den bilen når du solgte den? Mvh Dag Johansen Hehe, de har lagt på ny film for anledningen ja ;) Kan si så mye som at det var 2 stk 12" subber og det var koblet i 4 ohm. Såkallt snill last hehe.. De har prøvd mye forskjellig utstyr den siste uka pga noen uhell og sånn, derfor er det så mye reklame på den at man vet jo ikke hva slags utstyr som sitter der ;) Grunnen til at de er så hemmelighetsfulle er vel pga ett annet team, og du vet nok hvilket, hehe. Edit: og er jaggu ikke sikkert at det er samme utstyret som blir brukt neste helg, vi får bare vente å se hva som skjer :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hmmmm skummelt :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hehe, syns det er litt spennende med hemmeligheter jeg.. alle skal jo holde kjeft om kassene sine, så hvorfor ikke holde kjeft om resten av bilen og? ;) hehe.. jeg har en hemmelig teipbit på innsiden av fangeren :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hvorfor har du det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 det er hemmelig :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 det er hemmelig :D Å? trodde det var juiceboksen og bolleposen som var hemmeligheten din jeg!?:oohh Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hehe, de har lagt på ny film for anledningen ja ;) Men det er ikke lov i følge reglementet!? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Men det er ikke lov i følge reglementet!? Mvh Dag Johansen Hva da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg