l4rsh Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 heisan, nettopp kjøpt meg en 1981 modell mazda 929L Hardtop 2liter :) er en sedan og jeg syns den ser råtøff ut :) prøvde meg på en eu kontroll og alt gikk greit unntatt motorvask og en hjulbolt, pluss at venstre bremsesylinder(?) henger litt, men er kanskje ikke så rart siden bilen har stått urørt i nesten 2 år :) var kanskje ikke så fryktelig viktig post det her men ville bare få sagt det :) er min første mazda :) så får tiden vise om det blir den siste ;) skal få lagt ut no bilder når jeg finner en plass å uploade dem :) mvh larsh :) EDIT : la nettopp merke til smiley-bruken min, skal prøve å dempe meg :D:D:D:D:D:D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 gratulerer med mazda da!:D Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 gratulerer med fet mazda;) last bildene opp på http://www.photobucket.com bare å bli medlem, gratis er det også..kjempebra side:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 takk takk ;) har ikke no program for å resize bildene så de får bare bli i 1600x1200 :D den er skitten, veldig skitten, har ikke hatt tid til å vaske den enda :) og felgene er jo dritfete da!! :eek: hehe nei har lyst på no 17" bling bling ellerno :op fem-eika greier :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 OOOH!!! Den var griserå! Ta godt vare på den eller så kommer jeg å tar den ifra deg! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 takker! ja skal prøve så godt jeg kan :D men er interesert i felger til den da, og senkes/stives litt :D så noen som vet om senkesett? og kanskje bremser og sånt også? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 tøff bil.. lakk den matt-svart og sot rutene så har du en fet mafiaslede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 tøff bil.. lakk den matt-svart og sot rutene så har du en fet mafiaslede da ødelegger du jo bilen... angry hehe! Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Rå kjerre det der.. Den trekker på riktige hjul også. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 lurer på å senke denne bilen litt, kanskje sånn til våren(er enda ei god stund til her oppe i nord) så ser jeg at bilstein har dempere til 929, såkalte B6 SPORT. 2 versjoner, en med og en uten firmer setting. MEN de har bare dempere bak! hmm, jaja uansett noen som vet om disse B6 SPORT er no bra ? bilstein er jo bra dem ? må vel nesten ha fjærer også, og hvem i all verden lager fjærer til 929? en som senka litt kunne jo vært enda bedre :) takker for alle kommentarene forresten :) er en kongebil :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg