totta Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Trenger hejlp av noen til og gjøre en del ting med bilen min, men siden dette skal være litt hemlig så hadde det vært fitn om man bare kunne gjort dette og send det til meg på mail. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Trenger bilder av bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Send oppdraget til MSpeed.. om han har tid, så er nok han best av de som er her vanligvis.. selfølgelig ser jeg da bort fra Glac.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg