andrej1 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Her er min natt versjon av Audi A4. Dette bildet er ferdig, men dag versjonen er enda ikke helt mekka lzm Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 tøft! ser ut som bodykiten har anerledes farge enn resten av bilen.... digger chroma speil :P hvor er orginal bilde? :cocain: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Det har anna farge, men ble fett:D Åssen får man en sølv bil til å bli svart? Originalen er øverst på http://www.autogaleria.pl Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 ser grei ut den ja.. men bodykittet er fel farge... vet ik om det er meningen at d skal være slik, men det blir penere hvis du lager det i bilens farge.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Nydelig:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 felgene er kule men bak felgen ser litt skjeiv ut... ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 pent, litt utydelig...hvorfor svarte fangere ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Det er fordi jeg har ikke justert bodykittet enda, det er noe jæææævlig vanskelig å få til og passe, men farge forskjellen er egentlig ikke like stor på det lyse bildet. Men kan noen hjelpe meg med å få bilen helt svart?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hvor blir det av dag versjonen da? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Den kommer når jeg gidder;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hehe, ikke bruk for lang tid da :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg