kadett c kongen Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 er dette mye jobb??? hva må gjøres??? sveise noen kasser inne i bilen til 4 link.. og hva anner.. bygge om til 4 bolt.. noen som har gjort noe sånt som kan fortelle meg hvor mye jobb og hvor mye dette koster??? ps hvor mye tåler egentlig en 1600 baksaksel med 70% sperre ?? noen som ha kjørt i stykker noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 det er opphenget som svikter ved litt for mye hk, staga bøyer seg osv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Så lenge det ikke er "rykk og napp", så tåler 1600 enden ganske mye. Hadde en cosworth med 330-kit i en c-coupe og det gikk fint. Kjendte klokka ble varm etter masse griskjøring da men........ Mye avhenger av kjørestil tror jeg, en kompis ødela bakenden med en 2.0S da, så alt er mulig http://www.home.no/abracing Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 er dette mye jobb??? hva må gjøres??? sveise noen kasser inne i bilen til 4 link.. og hva anner.. bygge om til 4 bolt.. noen som har gjort noe sånt som kan fortelle meg hvor mye jobb og hvor mye dette koster??? ps hvor mye tåler egentlig en 1600 baksaksel med 70% sperre ?? noen som ha kjørt i stykker noe sånt? Jeg har kjørt med samme aksling i bilcross de siste 4 årene og det begynner nå og bli en go del timer med grise kjøring, motoren er en 2,4i på 170hk. Problemene jeg har hadd er at innføringsdelen der mellomaksel går inn i bakaksel har blidd knust men det fixet seg etter at jeg laget en ny i stål. Selve driv verket i kadett 1600S akslingen er mer en bra nokk opp til 180hk. Men husk å bruke ordentlige stag slik at du ikke skader akslingen. Lykke til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.