e321 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Trenger tips ang ett bra xbox bilspill... Har Rallisport Challange2, PGR2, Richard burns rally, Driv3r og NFSU2.. Som jeg kommer på i farten. Gjerne noe alla gta/driv3r.. og ja.. jeg vet forza snart kommer, men jeg snakkes om nå ;) Takker for svar :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bilspill som jeg synes er gode: Burnout 2 og 3 Collin McRae Rally 2005 Juiced Midnight Club 2 NFSU 1 og 2 PGR 2 R Racing Revolution Ralli Sport Challenge 1 og 2 Richard Burns Rally Street Racing Syndicate I tilegg de litt mindre bra, men morsomme: Crazy Taxi 3 FlatOut :D Ford Racing 2 og 3 Micro Machines Midtown Madness 3 OutRun 2 Test Drive Offroad Men ingen av disse er helt i sjangeren du ønsker. I den kategorien liker jeg True Crime - Streets of LA godt sammen med Driv3r, GTA 3, Vice City og San Andreas. Happy downloading! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Takker så meget :D mye bra her ut ifra bilder jeg har sett.. Takk for den ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Project Gotham Racing 2 er et must... Jeg fikk nettopp Nurburgring :D Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by lie Project Gotham Racing 2 er et must... Jeg fikk nettopp Nurburgring :D Jepp, PGR 2. ;) Spiller du online via KAI? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 heh, nei, min er modda... Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by lie heh, nei, min er modda... Det er min også det, og Xlink KAI er for at vi med modda Xbox skal kunne spille over nettet. :) Ta en titt på http://www.teamxlink.co.uk/ og koble deg opp, så sender du meg en PM når du er klar for å kjøre race mot meg. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 jeg spilller pgr2 på xlink! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg