Erlingo Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Jeg ønsker å kjøpe en clarion kassettspiller m/cdskifter støtte. Grunnen er at displayet har røket på den som sto i mazdaen min orginalt... En gammel sak duger. Koblinga til cdskifteren består av rundt 20 pinner. sånn rektangelformet kontakt. send meg en mail om du har en. erling-t@netcom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Kassetspiller?! Har en Clarion cdspiller tilsalgs om det er av interesse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlingo Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Jeg er interessert så lenge den passer til cdskifteren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 og hva heter cdskifteren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg