Gå til innhold

BILLIG civic 92 hatch PROSJEKTBIL!?

Ranger emnet

esone

Anbefalte innlegg

Selger min civic hatch 92 1,5 90HK!

autodb.no annonse 654987-bilde1-im005239.jpg654987-bilde2-im005240.jpg654987-bilde3-im005244.jpg654987-bilde4-im005254.jpg654987-bilde5-im005245.jpg654987-bilde6-im005256.jpg

bilen er i daglig drift,går som en klokke.

Har ikke hatt noe problemer med den motormessig.

Slitedeler som reg reim etc er skiftet av forrige eier.

Bilen er ommlakkert av forrige eier,helt nedpussa fri for rust og ommlakkert i spessiell farge!

Selger denne civic`n billig på grunn av at jeg ikke selv orker å fikse opp i de "små feilene" som er på bilen.

Mye mulig dette koster slikk og ingenting for en som har peil.

Følgende problemer er det på bilen idag:

fukt under gulvteppene foran,vet ikke hvor det kommer ifra.

bakre vindusvisker fungerer bare noen ganger

innvendig taklys virker ikke

varmevifta fungerer bare på spor 3 og 4 (lager noen ulyder i ny og ne)

mangler et tak-håndtak

mangler hattehylle (finner man som regel på bilopphuggeri)

et hull i det ene setet

setene trenger kanskje litt rens

Altså bilen trenger litt fiks for å få den fin og i stand innvendig,så blir den nok bra..men jeg har verken ork eller tid til å begynne å fikse opp dette.

Ellers er bilen i grei stand,og som sagt i daglig drift til og fra jobb,bruker lite bensin og olje.

Som sagt så er jeg heller ærlig og forteller om hvordan bilens stand er,og så er det opp til kjøper og vurdere!

SELGES FOR 33 000 KR!

Ta kontakt for mer Info!

mail:esone_org@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig årsak funnet..

Jeg er som sagt ikke 100% sikker,men tror jeg fant ut hvorfor det er fuktig på gulvet..jeg tok opp teppet i dagslys idag for å ta bilder,siden noen her spurte om det..og tittet litt og fant ut at det virka som det kommer inn vann via motorveggen/torpedovegg? er ikke sikker på hva det heter men dere skjønner sikkert hva jeg mener...uansett der satt det en slags "propp" sak som var svart..der var det ganske fuktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider