thorh Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det skulle vel ikke være noe problem med å for eksempel kjøpe en laguna vinge å kliste den på sedanen min? (liker ikke de vingene som å få kjøpt, bortsett fra fs-vingen, men den koster flesk) Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 har tenkt på det samme selv faktisk! Når jeg sjekka det opp var den avskrekkende dyr, om jeg husker riktig... må vel tilpasses litt.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by jackpot har tenkt på det samme selv faktisk! Når jeg sjekka det opp var den avskrekkende dyr, om jeg husker riktig... må vel tilpasses litt.. Noen som har bilde av den vingen? Kunne tenke meg en som var litt mere ekstrem enn den orginale jeg har nå... Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 se her er den for under 2000 http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=174_197_441&products_id=1723 Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 det er en vinge til mondeo som ast-p har, ikke så værst den. Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hmm ok var ikke den vingen jeg har sett på.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Det skulle vel ikke være noe problem med å for eksempel kjøpe en laguna vinge å kliste den på sedanen min? (liker ikke de vingene som å få kjøpt, bortsett fra fs-vingen, men den koster flesk) hvordan ser FS-vingen ut egentlig? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hvordan ser FS-vingen ut egentlig? det er selvfølgelig RS-vinge jeg mener, skal på ford etterpå for å hente noen greier så jeg skal høre om pris da.. Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 det er selvfølgelig RS-vinge jeg mener, skal på ford etterpå for å hente noen greier så jeg skal høre om pris da.. du poster prisen her da regner jeg med... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 du poster prisen her da regner jeg med... det hadde dem ikke, uff uff.. vet at powerzone.no har en vinge til mondeo til 1350 eller noe , men det syns jeg ikke noe om... skal dra å titte på felger nå,,hehe Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg