safoll Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Legger ut annonse for en kamerat: Garrett T3 turbo, med full rørpakke, intercooler, turbosmart manual boostcontroller, samt turbosmart dumpventil selges. Har sittet på en Opel Vectra 8v. Selges aller helst samlet. Bilder kan fremskaffes i helga, hvis/etter ønske. Pris: Bud. For mer info, ring 40 41 61 82, ev. spør i vei her, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Zwan Legger ut annonse for en kamerat: Garrett T3 turbo, med full rørpakke, intercooler, turbosmart manual boostcontroller, samt turbosmart dumpventil selges. Har sittet på en Opel Vectra 8v. Selges aller helst samlet. Bilder kan fremskaffes i helga, hvis/etter ønske. Pris: Bud. For mer info, ring 40 41 61 82, ev. spør i vei her, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. pris? funker detti på golf a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by olehenri pris? funker detti på golf a? :P Skal finne ut en prisantydning i helga. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Zwan Skal finne ut en prisantydning i helga. :) nice.. send pm a? muli kanskje intressert.. må bare samle cash.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Prisantydning: Ca. 8000,- /ev. bud for hele greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Slenger ut noen bilder, og info; T3'en skal være god for ca. 300 hk, og at eksoshuset på turboen er bygd om til et mye mindre eksoshus, slik at den begynner å lade mye tidligere i turtallsregisteret. (V/ 2000 rpm, hvis jeg ikke tar helt feil.) Intercooleren skal være god for 400 hk. Alt i dette kit'et skal være i god stand, grunnen til at kameraten min skal selge denne kit'et, er at han har brukt dette på en vanlig 2.0L Opel Vectra 8v - prosjekt, noe som han ikke gadd å fullføre med større bremser, annet drivverk, osv., på grunn av leilighet-styr. Rør og Turbosmart dumpventil Turbosmart trykkjustering Intercooler Grenrør Garrett turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 frister sykt ass... men ingen som er villig til å mekke på golf her i området.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Solgt til herren fra Sunnmøre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg