Gå til innhold

244 til salgs

Ranger emnet


Martin242r

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PM? hva er det?

 

Motorrommet er ikke lakkert enda men det skal lakkes før jeg selger den uansett. Jeg vil at bilen skal være 100%prosent når jeg selger den. Fløyten måtte jeg ta vekk pga 1000metere som jeg hadde i grillen før, men den kan du få med selvfølgelig.

De som holder beltespennen oppe er vekke(små plastdingser)

Og den plastik armlene saken som er mellom setene må jeg korte inn i bredden og lakkere pga 850 stolene som er bredere enn de originale. Jeg vil også tektylere bilen under for jeg ser det har begynt å løsne litt gammel tektyl her og der. Da vil jeg også gå nøye over understellet og sjekke det. finner jeg noe fikser jeg det.

Jeg vil også polere og rense stolene før du får eventuelt kjøpe den.

Det er også en liten bulk på høyre bakskjerm(nesten usynlig)nede med fangeren. Ellers er bilen vanvittig bra.

Nyclutch, bremser..

 

gi meg en lyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM = private message

 

høres bra ut, skal høre med fetterne mine i bergen og de kjenner til noen med løftebukk sånn at jeg får gått over bilen før jeg evt kjøper den.

 

 

 

den plastik armlene saken som er mellom setene må jeg korte inn i bredden og lakkere pga 850 stolene som er bredere enn de originale. Jeg vil også tektylere bilen under for jeg ser det har begynt å løsne litt gammel tektyl her og der. Da vil jeg også gå nøye over understellet og sjekke det. finner jeg noe fikser jeg det.

Jeg vil også polere og rense stolene før du får eventuelt kjøpe den

 

dette er ting du ville fikse om jeg forstod deg riktig?

 

finner du noe i understellet kan du sikkert slippe å fikse det, bare gi meg beskjed.. vil skjekke under selv også.

og ikke fordi jeg tror du gjør dårlig jobb, men liker å gjøre sånt selv, ting skal være 110% ikke 100% hehe

 

får jeg vite eksaktlakk kode skal jeg også sørge for at den bulken forsvinner =) håper lakken er ganske ny sånn at det ikke blir skille..

 

 

ligger ledningene for fløyten/tuten et sted fremme eller må jeg koble opp selv? (kjedelig) hehe =)

 

 

hvordan er det med EU osv?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilen er nettopp godkjent.

 

Jeg vil fikse alt unntatt bulken. Ja bilen er lakket i juni i fjor 2004.

den er skyggellakkert( taket og nedre del av bilen er mørk burgunder mens resten er en lysere burgunder. Oppå hele bilen ligger det perlemor sjiktet som brukes i en burgunder suzuki motorsykkelfarge. Bilen er mellomslipt. Og før lakkering var det sprøytet et lag med slipegrunning på heile bilen.

 

Men jeg kommer ikke til å lakke nede i bagasjerommet. Der hadde det vært fint med teppe.

 

men døråpninger og motorrom skal jeg lakkere.

 

Hvor bor fetrene dine? kor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal lakkere dører osv, hvorfor ikke bare rette bulken i samme slenge? burde være lite jobb egentlig,

 

fetterne mine bor på minde i bergen, jeg bor i hønefoss

 

frister meg å kjøpe bilen din å putte skikkelig motor i den.

 

så har jeg noe fint å kjøre med i sommer =) når jeg skal på hytte tur til bergen

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Martin242r

eg skal fikse bulken sjøl eg. går bra det. i løpet av uken skal bilen være klar hvis ikke noe skjærer seg.

høres det bra ut?

understellet ville du ta selv sant?

understell kan jeg godt se over selv ja. har du muligheter for å løfte opp bilen, vil veldig gjerne gå over under,

 

 

hvordan dekk står det på bilen?

 

skal tenke over saken i helga. men har sinnsykt lyst ja.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe løftebukk men det finnes et gjør det selv verksted ikke langt fra der eg bor. koster 150kr timen tror eg.

 

Kommer du og ser på bilen selv da eller?

 

Men tenk på det i helgen du. Har du et telefonnummer? du kan jo maile det til meg hvis ikke du vil skrive det her. Martin242r@hotmail.com

 

Kan eg ringe deg i morgen? Det er litt lettere å forklare om bilen i telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår