Housey Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 måtte bare ha litt action her, skjer jo lite her gitt! :D Post gjerne bilder av din GTI! :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Her er gullklumpen min... Når jeg blir rik, skal den restaureres, men intill videre står den sammen med franske biler på en knusktørr låve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Gjett'a, og ikke bare litt.......Det trekker kaldt på beina når jeg kjører....med varmen på!!!!! "hvor i helvete kommer all den kaldlufta fra!!!!? Err'e høl noe sted eller?" Sitat fra vantro kompis som satt på for noen vintre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg