Gå til innhold

Tak vinge (SR) og frontfanger

Bauer

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det er mulig at jeg skal selge 1 frontfanger og 1 takvinge til Sunny N14

Frontfangeren er rød og har ekstra lys. Den er orginal!

Vingen er også rød og er også orginal.

Vet at vingen koster 10750,- *titusensyvhundreogfemti* hos birger n haug

fangeren inkludert lys koster 7400,- hos birger n haug..

Er det noen som kunne være interessert i dette?

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

:o Titusenoghvafornoesadu??? Er vingen virkelig verdt 1/5 av bilen? Det er isåfall helt villt, hva er det Birger har røyka nå da? Jeg skal inrømme at jeg har lyst på den, men betaler max 2000 kroner for den... GTI-R fanger ny koster rundt 2800.

- 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna

x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ach, just my luck. Er usannsynlig keen på å få fatt i en slik vinge... Bilen trenger det sårt. Men får prioritere lån foran styling en stund til vel, heldigvis ikke så mye igjen nå :) Du får si ifra hvis dama di går lei den etterhvert da ;)

- 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna

x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sinnsykt.. Får jo åffkårs replika stasj også, men det er noe annet når det er orginalt..

Jeg veit om en SR som står på en høgger et sted.. Hvis noen er interessert så kan dere sende meg en PM. Det er en ukes tid siden jeg så den sist, men den hadde samme takvinge og frontfanger..

EDIT: Det står en bil oppå taket, så det er litt vanskelig å skru av vingen.. Derfor jeg ikke har giddet..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider