Golf-Master Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Du tenker på dekselet til rad. vifta og bagasjerommet? dekslet til rad vifta tar jeg og pusser ned og lakkerer, har bare ikke hatt tid, bagasjerommet skal pusses og smøres inn med noe dritt. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 jeg ville ikke smurt det inn med dritt.. He he.. Sliten nå.. Det ligger jo mange gode stereo tråder rundt om. Bare å søke så finner du noe mer egnet å smøre med:rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Altså, jeg vet hva jeg skal smøre det inn med. Gelade eller noe.. Kom bare ikke på det. Skal pusse ned og smøre det inn med det.. Kommer flere bilder i kveld:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Her er en liten bilde update:) Deler av pakken fra SPD: Her er diverse under montering: Denne boksen har en 200AMP ANL sikring og digitalt voltmeter: Her er spiller og skjerm test-montert. Gikk løs på midtkonsollen med kniv og stikksag: Bagasjeromsplatene kappet og tilpasset. Skal trekkes opp: Litt test-montering av forsterker. Kun 4ch ennda der, venter med den andre. Skal bare testes nå: Kobla på 6x9" JBL Decade Limited her: Alt skal trekkes opp i samme stil som hattehylla. I værste fall blir det skiftet stoff der og:) Venter ennda på subbene pga noe kluss med leveransen fra usa. Men de kommer. Mulig det blir 2x 15" Lanzar Optidrive istede. Om SPD ikke klarer og levere v-maxene snart. Stay tuned:) Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 jeg kan ikke se bildene :/ Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 samma her... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hmm, problemer med en server her.. der feilen er. jobber med saken:) *FIXED* Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Kommer flere bilder straks. Trekt opp deler av bagasjerommet nå. :) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Skal du bruke Pyle dvd spillern som hovudspiller? eller skal du ha en annen i tilleg til den ? blir nok bra dette her :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Pyle-spiller'n blir hovedspiller ja. Funker maks den:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Kommer en stor bilde-update i kveld, må bare bli ferdig med det siste bak i bagasjerommet. Stay tuned! Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 UPDATE Vært litt problemer med linja mi det siste. Fikk ikke lasta opp bildene i går. Endelig fikk jeg lasta opp bildene. Her er feltet som skal behandles for rust i bagasjerommet. Er kun overflaterust. Min kjære cupevarmer.Var litt kaldt ute og måtte varme opp bilen for og få Cheladen og arcanolen til og sitte. Her er det kommet på 2 strøk med chelade: Her er arcanolen malt på: Her er delene til bagasjerommet trekt opp: Her skrur jeg sammen delene og tilpasser: Her er delene ferdig tilpasset og sammenskrudd: Kommer flere bilder med tilpassing bak i bagasjerommet i dag. Skal montere opp deler av systemet der bak idag. Subbene vet jeg ikke når jeg får, er litt problemer med og få dem ut ifra usa pga. terror dritt. De får ikke sende ut noe elektronikk vistnok. Men, det kommer seg. Får mer info ang. dette i dag. Stay Tuned! Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 UPDATE Da har jeg fått tilpasset resten bak i bagasjerommet. Resultatet ble ikke så aller værst synes jeg. Men er litt igjen ennda. Subbene, kabel-plassering, osv... Men det kommer. Stay tuned! Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Da er bakluka levert til sveising. Skal bli cleant å pent:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Har trekt opp 2 stk 12mm sponplater som jeg skal teste og sette ampene på. Her er noen bilder: Og her er bakluka som skal sveises, røska ut alt av kabler og dritt inni den: Kom gjerne med comments :) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg