JpRacingPerformance Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 selger 2stk 4kanalforsterkere og 2 12" basselementer av merket sony xplod. ca et år gammelt, men har ikke vært brukt siden i sommer.. dette sitter i kasse, som kan fåes med på kjøpet... dette kostet ca 12ooo nytt, selges til bud over 4ooo 90680581 Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det må være noen sinnsyke forsterkere du selger. Ettersom du sier at nypris er 12000. Så vidt jeg vet så koster ikke de Xplod subene all verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 xplod subberene koster veil 1195fra sony. og den største 4kanaleren til sony koster veil 5995. så 12000er fult mulig.. :'9 kan trygt anbefale sony amps/subs. har brukt det selv i 1år nå og er meget fornøyd. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hvor mye for kun en forsterker, og har du spesifikasjoner på den? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 jeg skal sjekke det i morra, er ikke hjemme se.. selger en forsterker for 1500.. nypris fra sony er vel ca 4500, husker ikke helt. sinnsykt gode forsterkere, lite brukt... orginale esker følger med på alt.. Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 caddy`88: prisen på 12000 er ikke overdrivelse, snarere tvert i mot. kasse i mdf, kabler, powerblocks osv fåes ved kjøp av alt, det er komplett, bbare å plugge i... tror du får studere litt priser før du begynner å klage jeg.... Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg