Hernes Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 dette her er min lille brushe "prøve" som sagt den er ikke ferdi men hvordan er den hittil?? det er gjort: Brusha bak fanger, "smoothing" (tatt bort "overflødige" ting) og Neon lysdet skiltet skal være. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Mollo dette her er min lille brushe "prøve" som sagt den er ikke ferdi men hvordan er den hittil?? det er gjort: Brusha bak fanger, "smoothing" (tatt bort "overflødige" ting) og Neon lysdet skiltet skal være. For å være helt ærlig, helt jævlig:P neida.. men er en del som kan forbedres;) men alle må starte ett sted:) ( jeg er selv ikke noe god :P) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg