MMORE Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 http://www.drunkendelight.com/copsdonuts.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Fiks linken. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 http://tinyurl.com/4yp6y Ikke så veldig spennende akkurat.. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hehe noe vi aldri vil få se i norge. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Hehe noe vi aldri vil få se i norge. Hehe... Joda.. Det var en anonym bilmekaniker åp et ganske anonymt bilverksted i tønsberg som prøvekjørte en politibil han hadde på service. Etter hans mening måtte den jo prøvels litt ordentlig, da den skulle tåle en utrykning... Resultatet var masse brent gummi oppover bilsiden, og inni hjulbuene, og Tåke i den lokale værmeldinga... (og kanskje et nytt sett dekk?) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hehe når jeg tenker meg om, på en av de Mischeif filmene så står det en politibil i et kryss om natta som begynner å burne voldsomt før den tar på blålysene og sladder ut av krysset :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 politifolk er bare mennesker de også.. :D alle har vi våre behov! Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg