Glacius Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hey guys been a while since i posted but here is my latest allb brushed except the obvious parts =) hope u like it i know the design is a bit OTT :P but i just made it in 1 day when i where in northen norway on vacation =) cya :D Orig and my Concept best regards Glacius C :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeej..endelig så postet du den her..:D den er helt nydelig..designet er så spesielt at enten så elsker du det eller så hater du det..og jeg absolutt elsker det..er helt nydelig.. er så fett at når ingen tror at du kan overaske dem så kommer du med denne her:D Btw:du får ha det kult i England da;) Edit: er det Mazda RX8 lykter eller er jeg helt på jordet nå Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Utrolig pen bil! Tror den fineste brushinga jeg noen gang har sett, ret og slett sinnsykt bra :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Utrolig bra! Utseende var spesiellt, men kult.. Og likte ikke den lave front ruta så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Greit at alt er veldig pent gjort og bra gjort,men jeg syns den var stygg!!Grusom!! men det var en veldig bra modd.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 sykt rå mod! Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 sinnsykt rå mod! drit bra brusha! jeg liker ikke designet men :eek: så kuuuul!!!! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 faen å Christer...du vet jeg elsker arbeidet ditt, men...for å være helt ærlig med deg så....ja du har rett MSpeed, denne elsker du eller hater du.....og.....jeg synes rett og slett denne bilen er drit stygg. hehe ikke til å stikke under en stol at jobben er heelt syk. 1dag? var det den dagen vi skulle choppe? anyways: keep it up kompis! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 nei det var ikke den dagen hehe jeg laget den da jeg kjedet meg noe JÆVLI i Nordnorge hehe :P vi skal no chopped sammen en dag..sry ass jeg var så opptatt hjemme:( men vi tar det igjen kompis ;) har du hørt noe fra skolen i sverige btw hehe snakes Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 seriøst a !! HVOR GØY kan man ha det i nordnorge? det der kunne jeg fortalt deg før du reiste!! (no offence til de som evt BOR der oppe) snakkes plutselig kompis:p Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dritgjennomført mod!! Men, man ser liksom brushinga, fargeforskjeller, på fronten feks!! Rått design og ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 hehe nei det tror jeg ikke du gjør for jeg har nemlig CAMELON LAKK :P hvit med lyse blå finish derfor er den slik det er ike pga at jeg brusha det hehe :P takker for C&C jeg skal poste min evo i morgen =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 LEIT DEILI!!! Elsker bilen!! Får Boner og sånn! :rolleyes: hehe Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 øyh!!! hold det der for deg sjøl!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 oki!! sorry til alle som fikk psykologiske problemer av det!!!:D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg