bmwknutn Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Første gang jeg prøver meg på å bygge opp igjen et vrak. Bilen ble moddet av en på digimod, men tenkte jeg skulle prøve meg også. Forsjeller fra orginal er litt annet panser og 2+2 seter bak. Noe småplukk er her nok..menmen:D Jeg har IKKE stjålet noe fra det ferdige resultatet til brukeren av digimod. Deler er hentet fra tilsvarende bil ved et enkelt google bildesøk. Enjoy! Det orginale vraket: Ferdig uten ny bakrunn: Det endelige resultatet med ny bakrunn: Delehenting: http://www.bradjones.com/tr3/ Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 oy.. imponerende.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Pent dette, eneste mine øyene reagerte på var at det virker som at panseret er gjennomsiktig osv er gjennomsiktig Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg anklager deg ikke no nå, men den frontkrom fangern ligner mistenkelig mye på denne her til RuiG på digimods er noe annet som også ligner.. hvis jeg var deg så ville jeg ikke poste den på digimods..du kommer til å havne oppi en krig med en gang og bli bannet fortsom f..de liker ikke folk som gjør akkurat det samme som en annen nettopp har gjort.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 er endel likheter her ja.. men jeg ser at panseret ikke er likt.. vi får håpe for hans skyld at han ikke bare har bøffa han på digimods sin mod... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Mspeed, hentet fangeren fra denne kjerra; Dumt at den ble ganske lik den andre mod'n, men var veldig få bilder av denne bilen i god kvalitet. ca. 10 bilder, og vi har nok brukt mye av det samme bildene. derfor vil det oppstå likheter, men jeg har fortsatt ikke tatt noe fra modden. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg