Apsis Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Spørsmål 1. Det er noe galt med innslaget på starteren min, noen ganger vil den ikke slå inn når jeg vrir på nøkkelen, det kommer bare en pipelyd.. Hvis jeg da holder nøkelen på "start" en stund kommer den av og til etter hvert. Oftest er det bare å dytte litt på bilen slik at motoren beveger seg litt for å få igang starteren, men det er irriterende åkke som. Tror jeg hadde fått sammenbrudd om det hadde skjedd når jeg kjørte ferje her om dagen :) Såvar det spørsmålet da, hva er galt? Evt. er den noen andre som har (hatt) dette problemet med toyota (corolla) før? Spørsmål 2. Jeg har GT-i versjonen av corolla, og den har rødmerking 7700 (rød stipling ved 7300). Men allerede ved 6500 begynner ladelampa (det røde batterilyset) å blinke. Skarre være sånn? Eller kan dynamoen være bytta mot en vanlig corolla-sådan? Mvh Truls (som ellers er fornøyd med førstebilen sin :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg