planx Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 hei. lurer på om nån kloke hoder kan hjelpe meg? min audi 100, 1990 mod driver og fjusker av og til, og hvis den står å bakker over lengre tid, så kommer den ikke over 1000 omdreininger uansett hvor mye gass jeg gir. og når jeg slipper gassen da, så vil den dø ut. har hørt rykter om at ene innsprøytnings dysa kan sikkle, men er ikke sikker på om dette stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi100 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Kan være bensin pumpa. Det var det på min. Har bytta den 2 eller 3 ganger, så ike noe uvanlig. Originally posted by planx hei. lurer på om nån kloke hoder kan hjelpe meg? min audi 100, 1990 mod driver og fjusker av og til, og hvis den står å bakker over lengre tid, så kommer den ikke over 1000 omdreininger uansett hvor mye gass jeg gir. og når jeg slipper gassen da, så vil den dø ut. har hørt rykter om at ene innsprøytnings dysa kan sikkle, men er ikke sikker på om dette stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg