Skillz2k Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har et ledningsnett tatt fra en 16v med KR motor Dette er komplettmed sikringsboks, hjerne osv Gi bud Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 NB! rullen med glave følger ikke med Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 bump Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saj Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Har et ledningsnett tatt fra en 16v med KR motor Dette er komplettmed sikringsboks, hjerne osv Gi bud Hvis du ikke har solgt ledningsnett, kan jeg by deg 400 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 1100 kr til så får du det! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saj Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 sombrero 1100 kr til så får du det! Kan få det hos en bilopphugger på Hedemarken for 500+mva. Gir deg 500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 sombrero Kan få det hos en bilopphugger på Hedemarken for 500+mva. Gir deg 500kr. Kjøp det hos ham da.. jeg har sagt min pris.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGMk1 Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 1000 kroner å jeg tar det med en gang. begge hjernene følger med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 1000 kroner å jeg tar det med en gang. begge hjernene følger med? Alt følger med.. Er komplett ledningsnett fra fra en gti 16 kr.. plukket ut av bilen for noen uker siden.. Så alt skal være der... Laveste jeg strkker meg er 1500 .- og jeg betaler frakten Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 skal du ha 1500kr? har du det enda!!? trenger det! mitt er helt ødelagt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 skal du ha 1500kr? har du det enda!!?trenger det! mitt er helt ødelagt! :) Jeg ønsker 1500 for det og jeg har det enda.. Ta kontakt på pm viss du ønsker det Kan sendes i morgen om ønskelig Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 bump Har dette fremdeles.. ta kontakt på pm eller 90 78 82 19 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg