Mds Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Tenke jeg skulle kjøpe et Jom ratt på autospar.no, men så står det at jeg må ha adapter, jeg ser under adaptere, men neida dem har bare til vectra a/astra osv, har vectra a og b samme ratt mekanisme? vil settet som hører til vectra a også passe til min vectra b? sjekk under interiør Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 er det virkelig ingen her som har peil på hvor jeg f.eks kan få kjøpt sportsratt og adapter til vectaen min? finner det ikke på noen av de stylingsbutikkene jeg har sjekket ut. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 adapter, trenger man det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ikke vet jeg, vet ikke hva jeg trenger! HVa trenger jeg får å bytte ratt utenom selve rattet? Er det mye pes å koble ut airbaggene ? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg